Vilanova Comerç ha encetat aquest dilluns 2 de juliol dues noves campanyes de promoció del comerç local. Per una banda, i aprofitant l’inici de les rebaixes, alguns comerços associats han habilitat un espai especial als comerços que han identificat com el “Fora Stocks” per oferir a la ciutadania productes a preus més que rebaixats. L’objectiu, explica Jordi Vilarrubias, president de Vilanova Comerç, és precisament com diu la campanya, acabar amb els stocks de temporada
Així mateix, l’entitat també va encetar el 2 de juliol una altra campanya de promoció “Sopars a la fresca” que ha estat àmpliament secundada per als comerços locals. Fins a 27 establiments s’han adherit aquesta campanya que consisteix en repartir butlletes entre els clients per al sorteig de cinc sopars per a dues persones en diferents establiments vilanovins. És una campanya similar a la que l’entitat va fer a la primavera consistent en el sorteig de plantes i flors entre la clientela i que va tenir molt bona acollida, tant pel que fa als comerços participants com a les clientes.
Les dues campanyes, “Fora Stocks” i “Sopars a la Fresca” estaran actives fins el proper 14 de juliol.